13. nov. 2011

Endnu mere gl. fransk julepynt


http://www.brocantebysusanne.dk/ kan du finde en hel del smukt julepynt / juleting. Hvis du finder noget, som du kan lide,kan jeg sagtens sende det til dig - hvis du ikke lige har mulighed for, at komme forbi mit showroom.

Søndag den 20. november kl. 11.00 - 14.00 er sidste gang, jeg holder åbent i showroomet i år. Herefter er det efter aftale.

Der er yderligere lagt en del andre nyheder ind på hjemmesiden -under Nyheder.

God søndag til alle. Hilsen Susanne

3 kommentarer:

  1. lyder dejligt med gammelt julepynt... så må jeg jo nok gå på opdagelse på din skønne hjemmeside:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. Hvor ser det smukt ud med sølv kugler i gammel trækasse.

    SvarSlet
  3. Flot, flot - jeg må prøve at preparere min chauffør, måske kan han så finde Sorø

    SvarSlet