4. maj 2011

Livsstilmessen i Ledreborg


Nu varer det ikke længe inden Ledreborg slå dørerne op for den årlige messe - den 20-22 maj. I år vil du kunne finde Brocantebysusanne på messen.Jeg vil præsentere et udvalg af de ting, som jeg sælger i weebshoppen. Jeg vil have en del nye varer med - som lige nu er på vej hjem fra Sydfrankrig. Heriblandt skønne jernhavemøbler og træhavemøbler, lysekroner, hvide hæklede tæpper, store og små madonnaer og en del andre skønne franske fund. Så kig forbi - hvis du har mulighed for det. På www.brocantebysusanne.dk kan du se, hvordan du får fribilletter til messen.
Ellers er hjemmesiden et besøg værd den kommende tid - da der er en del nye varer på vej ind - en del hvide afskallede møbler og andre ting, som jeg har opkøbt i Frankrig og i Tjekkiet.

4 kommentarer:

  1. suk, jeg kunne ikke se noget om fribilletter på din hjemmeside.... ville ellers gerne deltage i en evt. konkurrence (sparet entre = flere lommepenge til franske fristelser)

    SvarSlet
  2. Sussi - du kan finde det under "Informationer og gode tilbud" - men det kræver et køb...

    Har jeg flere billetter tilbage, når vi nærmere os messen - var det måske en ide at lave en konkurrence!

    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  3. Hej Susanne....

    Følger dig trofast ... og skal HELT SIKKERT forbi din stand på Ledreborg. Mangler i den grad en Madonna m.m.

    Faktisk har jeg på min blog gang i at lave et blog-træf på Ledreborg den 20.

    Ikke det store udstyrsstykke men når vi nu alligevel er mange bloggere til stede, så ku´ det være sjov at mødes...

    Jeg låner dit Ledreborg-billede og laver en lille reklame for dig,- håber det er i orden !?

    Ellers sig til !

    Vi ses

    KH
    Loppe

    SvarSlet
  4. Hej Loppe. Det lyder rigtig godt med lidt reklame! Tak for det.

    Skønt du har lyst til at kigge forbi min stand på messen.

    Hilsen Susanne

    SvarSlet