9. maj 2011

Stemningsbillede fra Brocantebysusanne



Byggeriet er nu godt igang - om få måneder skulle der stå et nyt (af gamle materialer) hus klart, som skal benyttes til alle brocante-tingene. Herfra vil jeg holde flere åbningsdage fremover.
Huset bliver bygget af gamle mursten, gamle sprossevinduer og døre osv. Lige nu er jeg på udkig efter en gammel kakkelovn til huset.

Som byggeriet skrider frem, vil jeg løbende lægge billeder ind og fortælle lidt om processen.

-----------------------------------------------------

Ved køb på www.brocantebysusanne.dk får du 2 stk. fribilletter til Ledreborg livsstilsmesse. Værdi 125 kr. pr. stk. (Skynd dig så længe der er fribilletter tilbage).

1 kommentar:

  1. Hej Susanne

    Har lagt et lille link til dig på min blog...

    Vi ses på Ledreborg !

    (Jeg gør hvad jeg kan for at få folk til at komme )

    Kh
    Loppe

    SvarSlet